Monday, March 8, 2010

#13 - azriyn design @ azriyn collections

branch dkt pertama complex, nama dia azriyn design. branch dkt rawang, azriyn collections. owner dia nama kak azrina. kat kedai dia lah aku tempah baju tunang. dia charge kurung moden rm250 utk material beaded chiffon. kalau lace mcm besfren aku dulu, dlm rm150 ke rm200, tak ingat..

nih gambar wed besfren aku dulu. both sides dia tempah kt situ. even mak mentua dia yg mmg tukang jahit pun puji jahitan kakak tu kemas n cantik. sbb tu aku pun follow jek tempah kt situ. hehehhe..





cuba teka mana aku? hehhe.. (sila klik gambar utk enlarge ye..)

kalau kain lace biasa or chiffon ke, kakak nih bleh tambah beads jugak utk memeriahkan baju anda. dia mmg byk idea. mintak jek opinion dia. tak lokek dia nak menjawab.. :)

n lagi satu, dia bleh custom made tudung n veil sama mcm beads kat baju kita. tudung + veil tak sampai rm200 okay (tp still, depends jugak on ur beading lah kan..).

aku rasa rate dia mmg sesuai n affordable lah utk aku yg bajet ciput jek nih. tunggu jelah baju tunang nnt. kalau best, nnt baju nikah bleh tempah kt dia jugak.. ;)

hope this will help u zielalala.. i try surf in case dia ade website, jumpa yg ini. tp mcm lama tak update jek... pegi kedai dia sendiri tgk baju2 yg dah siap lg puas hati.

kalau tak berminat, bleh gi kedai lain. ada jek butik lain sefloor dgn azriyn design. even yg well-known pun mcm busana cinta & amin jauhary. tp rate i tatau. hehe..

azriyn design
lot 2.92, 2nd floor,
pertama complex.

azriyn collections
57-G-A, jln 7A/3,
medan puteri,
bandar tasik puteri,
rawang.

* kak azrina selalu dkt pertama complex. yg dkt rawang org lain jaga.

sblm pegi better call dulu kak azrina, 012-3005105 utk tanya dia ada kat kedai tak. lg senang nak jumpa..

patut mintak komisyen nih sbb dah promote kedai dia nih. ehhehe..

3 comments:

zielalala... said...

oh terharunye..hehe tq dear..it really help..lega skit rasa..hehe..hope ur baju tunang nnti malatop..hehe

sk said...

welcome.. (eh nak panggil u ape eh?)

ala, nak malatop apenye.. kurung moden jek... :D

zielalala... said...

ziela pn ok..:)..kurung moden la paling sesuai utk tunang/ nikah..simple n nice