Thursday, May 27, 2010

#41 - wedding dian sastro

kos perkahwinan sebanyak rm4 juta ye. 4 juta!!








credits: utusan online, syokkahwin & zonartis.

11 comments:

Xora said...

soalan bodoh: tang mana nilai rm4 juta tu?? tak nampak nilainya dalam majlis. (apsal lazer lak aku hari ni?)

Mrs Drac said...

RM4 juta?ke rupiah sk?wawawawawa...

sk said...

xora:
i pun tgh mencari lg gambar2 dia kahwin. maybe reception kt hotel diaorg mkn lobster kot? hahaha..

mrs drac:
4 juta rupiah tu mungkin harga sanggul dia jek. hehehe...

hana yoriee said...

awat mahal bebenar smpi 4juta??huhu..kemana peginye duet itu? hehe..

ElyaElmo said...

gadis pujaan ku sudah berkahwin...alhamdulillah...
suke sgt ngan dian nii ....comeyyyyy

idayusof said...

banyak nye duit die buat wedding sampi rm4 juta.

sk said...

hana & yus:
tuhla dia. loaded betul diaorg nih. huhu

elya:
dian mmg cantik. suka tgk lakonan dia dlm ada apa dgn cinta. hehe

Zainur said...

tak kenai pun tapi membazir sungguh...bg i 1 juta pun ok gak kan? hehehe...

sk said...

zainur:
tak payah 1 juta. bg kita semua rm10k sorang pun dh cukup.. hehe..

dian nih yg berlakon dlm ada apa dgn cinta tu.. :)

kay kamal said...

dgr total cost trus terbatuk...huk~

sk said...

kay:
rezeki dia... huhu