Thursday, February 24, 2011

#119 - viva postpone!

seperti dlm entry ni, sy diberitahu sepatutnya sy viva 3 mac ni. iaitu 9 hari sebelum kawen.

TAPIIIIII... tinggal 1 week lg, PPS ckp viva sy postpone ke 30 mac. 11 hari slps bertandang. dang!

suka tau nak mainkan perasaan sy. penat sy berdebar. hahahahha.. tp still... sy & KH plan nk cuti lama2 sebenarnye lps kawen. nak pindah brg, rilek2 kat rumah etc2.. tp ni taklehla nak hanimun lama2 sgt. nasib baik kitaorg takde plan nk gi honeymoon jejauh lps kawen tu. kalau tak.... i dunno what to say. echeh.. spiking pulak..

td dah mock viva dgn SVs sume. pastu nnt lps kawen nak kena ada mock lg sekali. sbb SV sy kata, "bg kawen dulu.. nnt lps kawen takut lupa pulak.." hahahaha

kijam tau.. time org nak kawen ni la baru beriye nak panggil viva. punya la lama haku menunggu sampai 9 bulan. kan dah pening nak carik tarikh baru. huhuhu

entahla labu... sy pasrah jelah.. lps kawen nnt kena sambung study lg. T___T

9 comments:

K.I.N.A said...

haha..lawak la SV tu..xpe2..so xd la serabut sangat..nanti pas kawen KH boleh tlg mock viva skali..;)

sk said...

kina:
kikikiki.. nampaknya time viva nnt, blehla angkut suami sekali. hahahahaha

hazlynda kushairi said...

viva dlm bulan yg same? DAAAAAAAAAANNNNNNNGGG!! mmg pengsan ;P all the best bebeh.

sk said...

lynda:
mmg agak nak pengsan jugak lah. hehe thanx babe! :D

ElyaElmo said...

yeayyyyyyyyy!! dah pos ponn..sib baik tak pospon smpai bulan 4..huahauhaaa

sk said...

elya:
nape takleh bulan 4? u risau i tak gi ur wedding eh? hahaha

lovelyadibah said...

HOHO..9 bulan??seram...macamana la dba t...

sk said...

dba:
lame kan.. hopefully time dba dah tak lama sgt kena tunggu. huhu

Q said...

Pasrah jerlah sebabgai student kan...T_T nak kawen pon tak senang..hahah