Thursday, June 30, 2011

#146 - wedding cousin saya, siti aishah

wedding ni dah lama dah, sebulan yg lepas. sama dgn wedding cik puan atia. sbb tu sy tak dpt gi wedding atia haritu.

anyway, pengantin ni cousin yg quite close dgn sy esp time kecik2 dulu. sekarang dah besar dah jarang jumpa. tp still, sy excited dgn wedding dia n happy for her. semoga dia berbahagia dgn hubby dia selama2nya. aminn.. :)

siti nikah 27 may 2011 dkt rumah di kajang. sy balik keja awal sbb dia nikah lps asar. lagipun dkt je dgn ofis.. ;)

pelamin nikah
kalau tak silap amik dkt butik bangi, zee eika rasanya


hantaran by ari wedding couture
utk gambar detail sila klik sini dan sini




the newly weds :)


pengantin bersanding esoknya di bangi golf resort. food kat sana sedap. ngeee~

pelamin by ari wedding couture
lagi gambar pelamin di sini


the arch is to die for kan? *nangis*


the walkway


jumpa pengantin sat kat bilik bersiap
baju dari udaimatunnur


husband siti keja tudm, so merasa la dia lalu bawah pedang. ;)
tp sori, gambar tak sempat snap. ramai sgt org.




bersama cousins n makcik n anak buah. hehe


gambar dicilok dari fb siti. hehe
OP dia ialah mangotouch tp ni gambar dr 2nd OP dia, iris fotografi.



utk majlis bertandang pulak, dibuat di rumah saifuddin di raub minggu depannya. first time sy jejak kaki ke tanah raub. hehe

tetibe suamiku disuruh bwk bunga pahar. LOL


pengantin tgh potong kek.
i was too lazy n kepanasan utk pegi bersesak2 amik gambar. :p


pengantin lama dan pengantin baru


pengantin lama teringin bersanding lagi :D



kitaorg gi raub balik hari je. dkt je rupanya raub tu. on d way balik, ingat nak pegi bukit tinggi. tp sbb dh petang n mcm nak hujan, so divert ke tempat lain..

ke genting highlands!

kekotoran di cermin keta yg nampak seperti salji di dlm gambar. haha


tak perlulah letak gambar kami bermain2 di kota keriangan hingga lewat mlm. letak satu gambar cukup... :p




okey, selesai update. jenuh upload gambar. tu pon ada gambar yg tak dpt upload. T___T

5 comments:

Khalisa Ridzuan said...

cntik gile bantal hntrn dia!ari wedding couture tu.sobsob.haha

sk said...

lisa:
kann.. i meleleh ayaq liur jek tgk.. hehehe

III bDkNaKaL III said...

i pun org raub jgk..tetibe...hihihi

Miss Aai said...

entrance arch tu mmg TDF!hantaran pon......cantik!

K.I.N.A said...

cantiknya pelamin sanding..errr..leleh..^_^