Tuesday, January 29, 2013

#211 - Makan je kau ni kan?


Ya, itulah dia tweet aku pada hari Jumaat tepat pukul 7 malam. Mentang2 long weekend, mulalah teringin nak mkn mcm2 kan. Kalah org mengandung. *lambai Pau*

Drpd 6 wishlist (wishlist??), 4 berjaya dipenuhi time weekend baru ni. Tinggal Nando's n laksa Johor jelah. Nando's tu byk tempat bleh pegi tapi mana nak cari laksa Johor yg sedap ha? Haritu gi JB, tak dpt mkn laksa Johor. Kempunan mak, nak. kahhhh

Anyway, we had a pretty fruitful weekend baru ni. Sabtu Ahad kemas satu rumah, tgk tv, rehat2, then mlm tu just jln2 kat Jusco beli brg dapur n dinner. Then on Monday, we were feeling a bit 'touristy' by visiting the KL Tower. HAHA Byk foreigners je kat sana, adala Malaysians 2-3 kerat. Lps gi KL Tower, pegi KLCC dok lepak tgk air pancut. Sebijik mcm pelancong first time dtg KL kan?

Tapi, bestlah KL Tower. We had fun yesterday walaupun mula2 aku gayat pastu dah lepas shopping souvenir kat atas tu baru aku okay. LOL That deserves another entry lah sbb gambar pun tak transfer lagi.

Eh chop, nnt esok I announce winner giveaway eh. Tengs.

4 comments:

orked violet @ SYA said...

Sya bkn org KL. So kLW g sane mmg feeling tourist. kire tourist la kan..kan.. ngeee =)

sk said...

SYA:
hehe boleh2. boleh dikira sebagai pelancong. haha

paukacang said...

hahaha aku baca wishlist makanan kau tiba rasa lapar.tapi aku tengah makan koko krunch ni kbai!

sk said...

PAUKACANG:
sesuai la tajuk entry aku ni utk ko. kahkahkah