Wednesday, August 28, 2013

#214 - 900 days since the wedding

Ha... lama gila tak update blog. Sampai nak watermark gambar pon dah lupa camne. hahaha

Ternampak kat ticker tu dah 900 hari kawen. Biar betul! Terasa mcm baru 9 hari gitu. HAHAHA

Anyway, sementara Syawal masih berbaki lagi nih, aku nak ucap SELAMAT HARI RAYA kpd semua (ada ke reader lagi blog nih? haha). Ampun maaf zahir dan batin ya klu ada terkasar bahasa, tersakitkan hati dan sebagainya.

Semoga lps ni semakin rajin update blog. Aminnnnnnnnn..



Tahun ni beraya kat Sban dulu. Happynye kitewwww... :p
 
 

3 comments:

Balkidz Hunny said...

takpelah takde reader daripada berpura² mcm banyak reader tapi nan hado punn kan?
bahahaha.

cha said...

selamat hari raya maaf zahir batin u. cantiknyaa. sila update blog selalu ye hehe

sk said...

qis:
'byk' gila reader smpi sume org email tanya kat mane beli tilam anak ek? *larikkkk

cha:
selamat hari raya n maaf zahir batin to u too..

itulah, harap2 lps ni jd rajin balik. hehehe