Wednesday, June 4, 2014

#222 - It's been awhile...

Hellooooo!! *sapu habuk*

Nearly 6 months tak update blog. hehehe.. Tetibe harini dtg mood nak update... :p

Awal 2014, byk betul benda jadi.. Quite rough...

  1. Was admitted due to dengue fever. 2nd time kena dengue. Suka sgt nyamuk ni kat aku ye..
  2. MC almost 2 weeks, then aku tambah lagi cuti 2 weeks. End up keja 9 hari je kot in January. Syioknya dok umah, makan tido gaji masuk haha
  3. Pastu bz la buat mcm2 benda. Pending tasks at work, hal rumah tangga lagi. 
  4. Slowly March onwards, things are getting better. Still bz at work, tp boleh cope lagi la... 
  5. Keeping myself away from social media, particularly twitter. Instagram pon kdg2 je bukak, fb pon ada la sket2. Tapi byk benda yg menyampahkan je kat fb skang ni. So rimas jadinya. agagagaga


Anyway, we're moving in to our own house real soon. Penatnyalah, n malassssss nak packing then unpack balik.. Tapi once n for all insyaAllah... :)

Experience beli rumah, renovate rumah, beli brg rumah, etc mmg sgt exciting. We learn how to compromise with each other. KH nak mcm ni, aku nak mcm tu. We also learn siapa yg lagi creative (i.e. the husband), siapa yg pemalas nak pk byk2 (aku lah tu. kakakaka).

Okay tu jelah. Nah hiburan di hari Rabu. Bye!



1 comment:

Rose Azadir said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer... ;)